peace

Äntligen så är man hemma igen. Ligger nerbäddad i soffan med täcke & kudde med lappisen på magen & kent i mina öron. Underbart mysigt!

I morgon ska jag & baby börja springa igen. Klockan ringer vid 10 så då ska vi hoppa i kläderna & åka upp till spåret i Vidingsjö. Det ska bli skönt att börja springa igen. Jag mår bra av det.
Sen tänkte jag söka lite mer jobb. Jag är så duktig!


Gud vad jag ser fram emot bloggfesten. Jag kommer ha så himla roligt tillsammans med Emilie & hennes vän :) Känner att det kommer bli en bra kväll :) Det är så himla roligt att lära känna nytt folk också!


Nä nu blir det 747.
Sovgott sötisar.
Puss





Kommentarer
Postat av: Kim Engström

Ses där! :)

2010-03-24 @ 13:35:14
URL: http://imapoet.devote.se
Postat av: Emilie

Visst är det kul att lära känna nytt folk. Speciellt om de verkar så goa och trevliga som du =) Vi kommer rocka! Blir det långklänningen? Så himla fint.. Jag vet faan inte vad jag ska ha på mig! :P

Pouss

2010-03-24 @ 20:43:04
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0