see you soon

Nu har jag precis pratat med Davids syster om imorgon. Ska hämta upp henne vid 05.30 & sen gasa till Mjölby för att möta upp mamma Eva-britt :) Haha kommer vara helt D Ö D imorgon :p

Fan vad snäll jag har blivit. Idag var jag på Ica & skulle skicka tillbaka mitt paket till h&m & utanför står det en stackars kille som spelar dragspel & nedanför honom står det en skylt(läste inte vad det stod) men antar att det stod något om att han behövde pengar eller nått som det brukar stå på alla skyltar så jag gav honom hela 20 kr!!! Är inte det snällt eller? När alla andra bara går förbi stackarn.. David kommer bli så stolt över mig när han får höra det här, haha! Jag är nog världens snällaste när jag tänker efter ;)


Nu ska jag laga mat :) Är SÅÅ hungrig!



Puss på er!






Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad söt du är i lockarna! =)

Jag älskar verkligen rosa.. sådär äkta tjejigt, haha!

Snäll du var mot gubben.. Jag kan också känna sådär, det bara skär i hjärtat! Det gjorde nog hans dag :P

Nu börjar bloggfesten närma sig. Frågan är vad man ska ha på sig?!! haha..

Kram kram

2010-03-17 @ 13:39:45
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0