Nu ska jag ut i solen ! :) 
Ha en härlig Tisdag alla skitungar ;)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom o ta hand om din syster och lilla alicia!! vi är sjuka och behöver bli ompysslade lite :-) kanske baka lite bullar till oss eller ännu godare lite neg.. eller jag menar choklad bollar mmmmmmm gott gott. snälla ;-)

2010-05-11 @ 13:18:15
Postat av: Anonym

Carro: Haha nää det har jag inte tid med ;) Är du sjuk gumman????

2010-05-11 @ 13:48:15
Postat av: Anonym

japp jätte snorig. gumman ställ upp nu för din syster :-) tid? det har du väll massor av.

2010-05-11 @ 16:25:03
Postat av: Anonym

Carro: Ja men är man snorig så är man ju inte sjuk ;) Din lilla bajskorv! Haha nää det har jag inte gummii. Jag söker jobb om dagarna & tar hand om hemmet ;) det tar en jävla tid ska jag säga dig, hihi..

Men blir det inget på Torsdag eller???

2010-05-11 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0