.







Kommentarer
Postat av: Emilie

Snyyyygging! Hur mår du? Hade varit så mys att fika idag.. men jag var hemma hos mamma & pappa hela kvällen så jag hann inte.. Har glömt och säga det, men lampan i min bil slocknade ju sen när jag tankade.. jättekonstigt. Och nu är den fortfarande släckt.. mycket konstigt det där?! haha! Men om det händer igen så får din pappa mer än gärna kolla på det :)

Vi hade skitkul i Ullared.. jävla nörd jag är alltså :P Men det är så mkt billigare där.. ville handla en massa till lägenheten också, men det väntade vi med!

1 månad kvar nu sen flyttar din bästa granne.. buhuu! Men en kortis promenad imorgon kanske? Jag kan inte gå så långt för jag får bara dessa jobbiga sammandragningar då som gör ont.. men jag vill ses och snacka lite skit!

POSS

2011-02-26 @ 23:23:23
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: bajzo

bajooo älskling. jag vill så gärna komma hem men mitt schema är så jävla cp så jag kommer inte kunna komma hem förrän den 19, vilket suger, men jag ska se om jag kan fixa så att jag är ledig på lördag så kan vi kanske komma :D men jag lovar ingenting. men jag vill så gärna, behöver dig. <3

2011-02-27 @ 11:18:53
Postat av: Emilie

Allt är bara bra med mig! Trött och så, men det är inget ovanligt nu för tiden..haha! Ja en fika låter kanon.. Kanske nu på onsdag?? :)

Puss

2011-02-27 @ 15:21:07
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Emilie

Det blir ju kanon! Tänkte höra med dig om du har lust att hänga med ut till babyproffsen innan fikan och sen en sväng förbi biltema eller appelskogs.. Den där plastgrejen över lysena på ena bak ramlade lixom av när vi åkte till Ullared.. måste köpa ny! Alltid ska det vara nåt, haha! Vi kanske kan åka vid 11 på ons isf? Pusssss

2011-02-28 @ 11:06:31
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0