i want candy




fasen så trött jag är. Jag & baby är lite halv sjuka :( jag har varit helt förstörd sen jag kom hem från sthlm. det blev nog lite för mycket där för min del :p känslig som man är, haha..

Joss, kan du flytta hem igen eller??? vill dää! hela stan saknar lilla baajo ♥





BY THE WAY,
Jag vill ha ett jobb! Kan någon ge mig ett eller? Blir tokig på det här! Vad fan är det för fel på folk? Här har ni världens bästa tjej som bara vill ha ett jobb & en inkomst liksom. Hur svårt ska det vara? haha, orkaaar inte mer alltsååå!



Nä nu ska jag drömma om mat. Är så jäävla hoongriig.
Poss


Kommentarer
Postat av: Emilie

Stumpilumpan.. det kommer dyka upp ett jobb, var så säker! Vem vill inte ha dig som anställd lixom :) Du måste bara kämpa och hålla igång jobb sökandet så mkt du bara orkar! Har inte hört nåt på mitt jobb.. vet inte ens nåt hur det blir med mig själv, så vi får se! Hoppas hoppas :)

Är du sjuk? Jag är hemma från jobbet idag, känner mig inte helt på topp! Orka va sjuk lixom =/

Krya på dig så hörs vi stumpis! Pusssss

2011-02-07 @ 11:48:31
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: joss

ååååhhhhh =,( kan säga att jag har fått tanken i huvudet ett antal gånger. jävla skit :( längtar hem så jävla mkt ibland!! penis.. odu... jag fick inte jobbet :( jävla helvete alltså ! nu vill jag verkligen bara skita i allt o flytta hem :( buääää, men jag ska inte klaga... hoppas du hittar något snart puddäää, tycker så jävla synd om dig! :( o jag jobbar i helgen o kommer inte kunna komma, men kanske nästa helg. får se hur det ser ut. pusssssssss love u <3

2011-02-07 @ 14:27:45
Postat av: Emilie

Vad spännande.. är det nåt jobb du hört ifrån?? :) Hoppas och håller tummarna!!

Puss

2011-02-07 @ 15:34:26
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Anonym

Fik inte du jobb på Gina tricot för inte så länge sedan? :)

2011-02-07 @ 17:58:58
Postat av: joss

jooo :P de va de.. chrillitzkiie o magnusson.. o en till låt, nenne (?) och petter, minns inte va låten heter :P possssss

2011-02-08 @ 14:34:17
URL: http://ohfebruarymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0