Dancing On My Own




Nu; ikano & lunch med familjen.





Kommentarer
Postat av: joss

i miss you :( jag saknar oss, jag saknar våran tid, allt vi gjorde och allt vi gjort. jag saknar allt som vi aldrig hann med att göra, jag saknar det som vi sa att vi skulle göra men som vi inte har gjort, jag saknar våra skratt och jag saknar allt som ha med oss att göra. jag har nog inte fattat det riktigt men vi har inte sätts på typ 1 och ett halvt år. det är inte sant? Min bajo, min eddy, min eggobert, min bajzo, min vännirr.... vad fan hände? jag är här, du är där borta och jag längtar efter dig. snälla kom till min födelsedag, christer har planerat något, men jag vet inte vad, nån överraskningsfest, det skulle va så kul om du stod i lägenheten när jag kom hem, det skulle va världens bästa födelsedagspresent. en natt i sthlm sen är du hemma hos dig prins igen. jag saknar dig <3

2011-01-20 @ 13:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0