get low

OHH jag är SÅ taggad för utgång i morgon! :) Då ska jag & sötnosen Emilie ut & göra stan osäker ;)
Det blir föris hemma hos oss innan & nu sitter jag & gör massor av spellistor som vi kan spela. 8-)
M Ö M S !


Jag är SÅÅÅÅ mätt fortfarande. Vi moffa kina mat förut hos Davids far :) Det var super mysigt. & sen tog vi en lång promenad hem i det härliga vädret. Just då kändes det verkligen att våren snart är här på riktigt. Vi gick förbi ett hus där det var världens fest & dom spelade hög musik & grillade. Så himla härligt!

I morgon ska jag & baby bränna pengar på kläder & annat skoj! :) Det ska bli hääärligt ;D


Nää, nu ska jag fortsätta fixa moosik.

Poss



Kommentarer
Postat av: Emilie

Faaaan vad göööött! Det ska bli jättekul =) Jag är uppe mitt i natten för att åka och jobba.. blir att vila lite när jag kommer hem så jag är taggad till tusen inför ikväll sen! Hoppas du hittar något fint på stan!! Jag hade med velat shoppa något nytt, men det hinns inte.. :P

Vi hörs sen gull! Puss

2010-04-17 @ 05:50:31
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0