time to love

Hej sweets!

Snart är det bed time för min del men jag tänkte blogga lite först ;) I morgon ska jag, mami & syster till Ullared & shoppa lite på Ge-Kås.. Får se om man hittar något att ha. Tror jag ska köpa en lampa till sovrummet som jag hittade sist vi var där så hoppas att den finns kvar för jag ångrar att jag inte köpte den.. Det ska bli så mysigt att ha en riktig tjej dag tillsammans med min underbara familj (dock utan papi för han vägrar följa med, haha)
Min baby jobbar i morgon så han kan inte följa med =,( Iofs så hade han nog aldrig gjort det heller för han hatar att gå & trängas bland folk, ;p Min lille bääbi!

Nu ska jag krypa ner brevid baby som redan ligger & sover. lille tröttisen ♥

Sovgott!




Chris Brown - Without You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0