/

& jag har tillbringat min natt på akuten...igen. Men nu har jag fått det svart på vitt att jag har gallsten & det blir operation av det. Hoppas bara att jag slipper vänta i all evighet. Har fått med mig morfin tabletter hem ifall jag skulle få ont igen (& det vet jag att jag kommer få) Hoppas bara att dom är lika bra som det morfinet dom ger mig på sjukan.. Usch så synd det är om mig!! Kul att vara helt handikappad i över 1 vecka & att inte ens kunna ta sig upp ur sängen själv. Vet ju hur jobbigt det är med tanke på min bröst op. Men men, det ska bli SKÖNT att bli av med skiten iallafall!! :)  

Nu ska jag sova lite på soffan. Idag är jag trött. Det får man vara. När man är sjuk.

Poss

Kommentarer
Postat av: Emilie

Nae stackare... jag tycker verkligen så synd om dig! Så jobbigt och behöva åka upp dit hela tiden =( Det är ju bra att du har det nära dit! Hoppas du får operera dig snaaart!



Ska vi säga kl 13 på måndag? Vart ska vi käka tycker du?? :-)



Pusss sötnos

2010-09-19 @ 09:24:50
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0