#

Nu håller jag på & göra kycklingsallad med bacon & det ska bli sååå gott! :) Har till och med gjort egna brödkrutonger.. DE NI!! ;) 
Idag ska jag städa lägenheten & sen ut & gå långrundan :) Får se om Emilie ska med eller inte, men hoppas att jag får med mig henne ;p

Jag fick hem min tandblekningspenna förut med & jag provade den förut & jag tror fan att det kan funka :) Iofs, så ska man göra "behandlingen" i 14 dagar men mina tänder är redan vitare! :)


Nu ska jag fortsätta med maten. Ha en fin dag allihopa!
Poss











usher ft. plies - hey daddy

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åhhh jag vill också testa den där pennan! Vartifrån beställde du den?? =)

Jag vill hänga med och röra lite på fläsket.. :P Jag hör av mig sen så får vi se när det blir!

jag brukar också göra kycklingsallad med bacon och brödkrutonger till.. men inte egna iofs. Du är väldigt duktig, hihi!

Pussssis

2010-05-04 @ 15:23:43
URL: http://empaaa.blogg.se/
Postat av: carro

du får ta före och efter bild!! puss

2010-05-04 @ 15:47:28
Postat av: Anonym

Carro: Ja, det kan jag göra :) hihi.. Men då får du vänta på resultatet i 14 dagar eftersom att jag började idag :)

2010-05-04 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0