0000000

Ojojoj, vilken kväll det var igår, haha! Hade så himla trevligt tillsammans med min underbara syster & Sanna :) Vi satt på Charkens uteservering & drack mojitos & helt plötsligt kommer Rodney från Big Brother & klämmer in sig brevid mig i soffan (& hans vänner) Han sa inte så mycket, utan bara satt där & hängde med huvudet men alla hans vänner var skit trevliga! :) Haha dom tyckte att jag lät Norsk? & att jag hade små fina händer, hahaha.. så himla knäppa! Baby var ute nykter med alla hans vänner så vi träffade upp dom också så att jag kunde få pussas lite med honom ;) Tony Hawk var också på Charken så det var kändistätt där igår, haha :p

Nu väntar jag på att baby ska vakna.. Jag vill vara med honom! tsss...


PUSS på er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0